Returnare produse

Produsele cumparate de la SC OPTITERRA SRL pot fi returnate in urmatoarele situatii:

1) Produsul pe care l-ati primit nu este conform cu specificatiile de pe website-ul nostru

Exemplu: marimea ochelarilor nu este cea indicata de pe website

In acest caz puteti cere inlocuirea produsului cu unul conform (daca exista in oferta noastra) sau puteti cere rambursarea contravalorii. Costurile de returnare si de transport pentru produsul inlocuitor (daca este cazul) vor fi suportate de SC OPTITERRA SRL, daca se utilizeaza acelasi curier cu care a fost expediata initial comanda respectiva.

2) V-a fost livrat din greseala alt produs decat cel comandat

Va rugam sa returnati cat mai rapid produsul, pentru a putea fi inlocuit cu cel corect. Daca produsul dorit de dvs. nu mai exista in oferta noastra puteti sa cereti rambursarea integrala a contravalorii.

Costurile de returnare si de transport pentru produsul inlocuitor (daca este cazul) vor fi suportate de SC OPTITERRA SRL, daca se utilizeaza acelasi curier cu care a fost expediata initial comanda respectiva.

3) Clientul doreste sa renunte la cumparare / produse

Conform legistatiei in vigoare, clientii (persoanele fizice) au dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate pe site sau prin comanda telefonica si livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (fara semne de utilizare, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.

In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, respectiv prezinta urme de manipulare, SC OPTITERRA SRL nu va accepta returnarea produsului.

Conform art. 14 din OUG 34/2014, Consumatorul este reponsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor, rezultata din manipularea acestora.

Comenzile complete de ochelari de vedere (rame+lentile) nu s epot returna conform OU nr.34/2014, articolul 16, aliniat C. Acestea sunt considerate produse finite personalizate conform specificatiilor clientului.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Pentru a returna un produs, contactati-ne telefonic sau pe e-mail.